Dagen med stort D!

Japp, då var det färdigt. Har legat under nålen 2½ timme idag. Gick till lefthand tattoo, så att jag var där 9.30. Vi började kring 10, och vi tog en paus ungefär 5 min. Kl 12.35 promenerade jag därifrån, och nu sitter jag hemma i min lägenhet. Har inte riktigt insett att jag faktiskt har en tatuering nu, och det som är lite läskigt är att det är pemanent. Men jag är helnöjd. Till er som ska tatuera er, det är inte speciellt farligt och det gör inte spec ont heller. Nästan en skön smärta, haha. Kändes som att ligga på ett operationsbord, fast istället för en kniv så används en nål. Hann se många olika program, bland annat efter tio, där jag fick se Jonas Gardell sjunga. Inte pjåkigt. Sedan han jag även se jackpot, och OJ vad tråkigt program det är, Tjejen som leder det är ju aldrig tyst, hon pratar i evigheter. Hur orkar hon?

Blir nog egypten med madre i februari, om de blir som jag planerat dvs. Så, vad händer annars idag? Ska plugga psykologi, och gå på yoga. Yeey! Prov på onsdag. Inte spec taggad.

I helgen blev jag, Therese, besökt av jehovas vittnet. Hur coolt är inte det? Haha. Förra veckan pratade vi i klassen om vilka som blivit besökta av jehovas vittnet, och jag var en av dem som inte haft besök av dem. Så nu i helgen plingade det på min dörr, och till min stora förvåning stod dem där utanför min dörr, och gav mig ett blad. Sedan sa dem något i stil med, att dem kom med fakta om frälsningen. Det var som attan tänkte jag.
- När man talar om trollen, brukar man ju också säga.Tyckte att det var så coolt eftersom vi pratat om det tidigare i veckan. Ja, helt sjukt alltså.

Nu ska jag fundera ut vad jag ska skriva i mitt kommande inlägg. LIka bra att börja i tid.

Kommentarer
Postat av: Ejja

Jehovas,. vilka rackare alltså :D

2006-10-26 @ 22:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback