Tro det eller ej..

Therese ska gå och bli seriös, faktiskt. Tro det eller ej, men jag har bestämt mig nu för att börja stressa ner lite. Försöka ta vara på tiden jag har, med det menar jag att jag ibland bara ska sätta mig ner och andas, eller varför inte ta en avkopplande promenad ute i naturen och andas in den underbara luften. Jag ska försöka minska på stress och krav, och den ångest som kan göra sig påmind som följd. Istället för att jäkta och försöka hinna allt på en dag, så ska jag strukturera upp det så att jag gör det på flera dagar istället. Då har jag tid att koppla av och bara tänka på mig själv och hur jag mår. Alla måsten blir mer utspridda. Smart av mig!

Har börjat luska ut vad jag önskar mig i julklapp, och till min stora förvåning har jag faktiskt kommit på flera saker. Saken är den, att jag brukar aldrig skriva någon önskelista, i alla fall inte de senaste 3 åren.. Utan då har jag blivit glad för det jag fått. Men nu, för första gången på länge, så finns det faktiskt saker jag önskar mig och saker som jag vill ha i min ägo. Helt sjukt, men sant..


Therese önskelista för 2006 
  • En resa, eller pengar till en resa.
  • Digitalkamera
  • En mixer
  • Pengar, (alltid bra med pengar i fickan)
  • Träningskort på korpen 6 eller 9 månader.

Det är väl några av grejerna som ploppar upp i mitt huvud så där lite spontant. (Good to know)
Nu kanske jag gör det lite lättare för mina syskon också, de brukar alltid ha samma problem varje år, och det är att hitta något som jag vill ha.. men det är blir ju svårt när man inte önskat sig något speciellt. Men i år är det andra (lusse)bullar. Hoho, klockers..


Kommentarer
Postat av: crackie

jag tror att jag vet vad du vill ha...

en naken crackie under julgranen endast iklädd röda snöre ;D;D;D

2006-11-28 @ 20:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback