Panik, eller något liknande.

Måndag, och skolan har börjat om. Buhu :/ Jag vill inte vara i skolan, jag vill ligga i min säng och mysa, mkt trevligare. såå, idag har jag varit duktig och gått en promenad. har dock lite problem med mitt högra ben. Tror det är av allt dansande. galet. Idag blir det ännu mer dansande. Först balett, sedan solorep och sedan rep till dans i novembermörkret, i Skellefteå. Lite jobbigt faktiskt. Sedan så är det prov på torsdag i internationella relationer.. Yeey, såå roligt. Klagomaskin for sure, everyday.

Börjar känna lite smått att paniken börjar komma. är sååå mkt jag ska hinna och orka med. blir helt tokig i huvudet. Dock så är det sånt man får ta ;P Dags för lite struktur på vardagen, eller vad säger du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback