Oj, det var då allvarligt..

Onödig information kanske, men allt här i världen är faktiskt inte nödvändigt. Precis som krig. Det finns nog inget som är så onödigt som det, och jag kan inte förstå varför vi krigar när vi istället kan vara vänner och visa kärlek. Välj istället att uppmuntra varandra och uppskatta istället för att trycka ner. Såå mkt bättre, eller hur..

Världen är tillräckligt ond som den är, så jag tycker vi alla borde tänka snälla tankar och bara tänka positivt. Inte för att det alltid går så bra för mig, inte när man har tusen saker att stå i och när det känns som att hela ens värld bara rasar samman för att man inte orkar hålla uppe väggarna som ska stödja taket.

Mycket tänkande nu, kanske för mycket?

Jag ska sluta med förkortningar, som till exempel mkt.
Det är en ovana som är onödig, precis som mkt annat här i livet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback