Norrbotten runt..

Sååå, då har man varit i skellefteå också. Det gick bättre än väntat. Sista gången man var med på dans i novembermörkret. buhu..
Jag kommer ha rest norrbotten runt efter den här helgen. Är rätt trött nu, så det är nog dags för mig att hoppa i sängen. Hittills har helgen varit helt okej, väldigt mkt dansande.. Lite jobbigt, men ack så roligt att dansa. Måste skriva färdigt en novell till på måndag. stressad? njaaa, kanske lite. Har lite grejer jag måste göra under den kommande veckan..

Premiär på fredag!

Jag menade faktiskt norrboten OCH västerbotten. Bara så ni VET.

Kommentarer
Postat av: crackie

skeå ligger faktiskt i västerbotten! :P

2006-11-15 @ 23:12:08
Postat av: TEDEE

Jag insåg ju som det efter jag skrivit det. haha ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback