Inte ett moln på himlen

Drömmen ger oss det vi önskar i vaket tillstånd
. - Ordspråk från Turkiet. Började fundera om det är så det ligger till. Kanske, kanske inte.. men det får en att tänka efter. Det kanske är så att det vi drömmer är egentligen vad vi önskar ska hända (?)

http://home.swipnet.se/eurenius_design/ordsprak.htm

Jaja, jag har i alla fall kommit på en till sak jag önskar i julklapp nu. Hade totalt glömt bort den, men sedan så klickade till och så tändes ett ljus och allt kom tillbaka. Jag vill ha en SPA-dag, tänk så skönt. Lite massage, och bara bli ompysslad en heeeel dag. Oj, det skulle nog passa mig perfekt. Jag behöver komma iväg, och lugna ner mig lite. Är det inte passande så säg ;)



Kommentarer
Postat av: crackie

turkiet suuuuuucks

2006-11-28 @ 20:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback