Filosofiska jag

Jag har som slutat med filosofiska inlägg. Har inte någon tid att filosofera på nu för tiden.. Har alltid så fullt upp. Så, jag har faktiskt tänkt försöka hinna med ett eller två längre inlägg den här veckan, & förhoppningsvis så får jag någon liten lucka någon dag här framöver. Har bara en massa plugg och bajs hela tiden, har knappt tid med mig själv. Hinner inte ens känna efter om jag är trött eller inte.. Då har man mkt att göra. Usch! men nästa vecka blir det nog bättre, för då har vi inga rep. Då är premiären bortgjord som föresten är på fredag. Hoppas bara att den går bra. Har genomdrag på torsdag, så det blir lite spännande med alla klädombyten osv. Tror tyvärr inte att detta blir något filosofiskt inlägg, har ingen ork och ingen tid.. Så ni får nöja er med detta. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback