Ett inlägg dedikerat till det jag älskar mest..

..Äpplen.

Den bästa bilden någonsin kanske? Detta bevisar bara min kärlek till äpplena. Mååh, jag blir helt salig. Ska promenera till coop efter skolan och inhandla MYCKET frukt. Åh, jag längtar redan ;) Svårt att fokusera på skolarbetet när man sitter och drömmer sig bort till äpplenas land. Måste nog säga att jag är mest förtjust i Royal Gala. det är inte ofta de är dåliga, fast det beror också på var de är ifrån. Förut var Red Delicious min favorit, men det är inte ofta kvaliteten på dem är så bra. De kan ofta vara lite mjöliga, vilket inte alls är uppskattat. Det händer att jag lite då och då köper Golden Delicious, bara för att få äta något annat någon gång, detta händer även med Granny Smith. Ibland så är man bara sååå sugen på lite sura äpplen. Jag tycker däremot inte om svenska äpplen, nej huvvaligen.. Dessa kommer inte in genom min dörr.




mums
























Kommentarer
Postat av: crackie

jag tål inte äpplen :(

2006-12-01 @ 23:58:40
Postat av: crackie

jag tål inte äpplen :(

2006-12-01 @ 23:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback