Det finns ingen tid.

Jaa, jag kanske ska vila benen.. MEN, det finns ingen tid för mig att vila benen. För jag har fullt upp så gott som jämt. I helgen blir det rep i boden både fredag och söndag, och lördag ska jag till skellefteå och dansa. Sedan så har jag dansworkshop på söndag mellan 13 - 15, som jag för den delen ska RÖJJA fett på. Oj, jag har mycket att hinna med insåg jag just. Har inte kunnat skriva färdigt min novell heller, för att jag hade rep till 21.30 igår, sedan så funkar inte mitt internet hemma, så då cyklade jag till P, men då hade jag glömt blocket i skolan. Dumma jag, pooop.


Ledighet nästa vecka, Sköööönt.
Blir att sova och dansa, sedan så ska jag och crackiie vara duktiga och träna på korpen. Yeey! Sen blir det nog rätt mkt pluggande. Måste börja skriva mitt engelskaarbete, och skriva en essä. Suck. Ack sååå jobbigt och besvärligt. Men jag får stå ut, snart är det bara ett halvår kvar.

Adios..

Kommentarer
Postat av: crackie

korpen for ever! beach 2007! eller kanske borde ta 2008 bara för att vara säkra? ;P

2006-11-12 @ 00:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback