Breakaway

..Har just varit på yoga, och det var riktigt, riktigt skönt. Så, nu är det dags att göra något vettigt. Kanske skriver lite engelska eller litterär gestaltning. Får se vad det blir. Lyssnar på Kelly Clarkson - Breakaway, och det är först nu jag insett hur bra den låten är. den rycker som med en, och texten passar som in på mig. 

Ett STORT jävla minusär att jag har slut äpplen. och JAA, redan.. Men det får jag kompensera med att färga håret, ja, så får det bli. Snart är det helg föresten, och visst längtar man som vanligt. Blir nog kåren på fredagen, iaf en sväng. Lördagen så är det öppet hus på skolan, så det blir att ha en eller två danslektioner iinför publik, så det är bara att komma och kolla för er som vill. Vi kommer vara nere i spegelsalen kl 10.15, 11.15, 13.00 och 14.00 om jag inte är helt borta.




Färgat håret nu, eller håller fortfarande på. Ska bara duscha ur det snart, sååå då får jag se hur resultatet blidde. Inte allt för hemskt hoppas jag i alla fall. Annars får jag väl gå till en frissa och göra en liten makeover. Det blir nog bra i slutändan. Torsdag imorgon, det betyder att jag har 2 timmar balett på morgonen. Yeey, happy day. Sedan så är det bara religion sen litterär, sen slutar man för dagen.. SÅÅÅ fuicking jävla underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback