..Börjar jag bli tokig? Svar: Jaa!

JAG BLIR SERIÖST TOKIG!
haaata msn, jävla mongomsnmupphelvetesfan. Sedan så hatar jag skolan, URK, BLÄ och PYTON på skolan. Prov hit och dit, inlämningar fram och tillbaka. Försöker dom ta livet av oss? Vill dom att vi ska dö i förtid av stress? Jävla skola!  Hur f-n ska jag hinna med allt? & ORKA med allt..  Suck! Jag ogillar skarpt att skriva arbeten.. och dum som jag är väntar jag tills sista minuten. Får väl skylla mig själv, jävla bajs. Nu ska jag sova, och försöka fundera ut vad jag ska göra med mitt ostrukturerade liv. har föresten drömt om Raymond, våran danslärare som kommer tillbaka till våren.. Scary? Ja, det kan man väl som påstå. Får se hur det kommer gå. Fast kanske lika bra att inte försöka tänka på det så mkt, för då kommer jag väl vara död innan han ens kommit. Måste föresten börja gå på yoga oftare, så att jag lugnar ner mitt annars så stressade hjärta. Kommer nog dö i förtid om jag inte slutar stressa. Dock så finns det säkert dom som stressar mer.

Nej, sovdags nu. Kanske försöker göra något vettigt, som att läsa min engelskabok. Sovmorgon imorgon,  sköööönt! Men jag måste ju självfallet upp och göra en massa skolarbeten, duktiga jag.. Ironi är något jag tycker om väldigt mkt btw. Yääyä, sov gott alla och dröm sött. Själv kommer jag drömma mardrömmar om skolan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback