Bara plugg, hela dagen lång.

Usch, jag måste plugga. BLÄ, jag orkar inte. Har en massa skolgrejs som jag måste ta igen. Döds. Snart är det rep också. kl 19 rättare sagt. Får se hur länge det blir idag. Blir att cykla hem sen och plugga, plugga och plugga. Sååå besvärligt. Jag som hade tänkt gå en promenad i afton också.
Måste dock strukturera upp min vecka. Ack så jobbigt. Ja, idag är jag en klagomaskin, men det bjuder jag på. You're Welcome! Sedan så kanske man får besök ikväll, som vanligt. Det blir nog trevligt :) 

Sitter och lyssnar på en massa rolig musik, bland annat Björn Rosenström. Hur bra är han inte på en skala? Bäst kanske! Sedan så är Corky and the juciy pigs - Eskimo, klockren, ja.. helt enkelt klockren.
 
Lite bränsle bestående av chokladzingo skulle inte sitta helt fel. Bäst, duja.



Björn Rosenström - Jag är så het (remix) 



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback