Underbara dag!

Vädret har varit helt underbart och jag har fått dansa hela dagen! Länge leve dansen! har haft dansföreställningar idag, och det blir bara roligare för varje gång.. Det är så underbart att uppträda, speciellt om det är en rolig publik som uppskattar det man gör.  Är lite trött nu efter våra förställningar idag, så jag undrar hur trött jag kommer vara på fredag. Funderar på att lägga mig och vila ett tag, sedan ta en avkopplande skogspromenad. Så blir det nog.. Imorgon blir det ännu mer dansuppvisningar, och jag längtar redan efter att få stå där framför alla människor. Är ledig på torsdag, vilket kommer bli skönt. Blir nog lite solning då, och jag kanske pallrar mig till korpen för att gå på yoga. Min kropp behöver sträckas ut lite. På fredag blir det troligtvis invgning av sofies nya utemöbler, ;) Det blir nog trevligt.. och lördagen så har vi uppvisningar, igen.. och lite senare på lördagen så är vi några flickor som ska åka ner till skellefte för att besöka stadsfesten. Yes! Nej, nu ska jag gå och vila.. Hasta luego!

Dansläger nästa vecka, so fucking jävla underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback