Trötter?

Det här med blogg är riktigt roligt, och jag tror att jag har blivit lite besatt av att skriva i den. jag skriver inget vettigt egentligen, utan jag skriver det jag känner för tillfället. Är väldigt trött just nu, men jag ska tvinga mig till korpen hade jag tänkt. Ska även ta en kvällspromenad lite senare. Idag har jag hunnit med mkt. Har varit på dop, som även blev ett bröllop (?!).. där efter så hämtade min syster mig och vi åkte på kalas i svensbyn., där vi firade farmor som fyller 80 år. Nu sitter jag här igen,och lyssnar på reggae. Inner circle - Sweat (a la la la long). Känns lite somrigt, vilket inte är dåligt. Tror jag ska ta en lite powernap innan jag drar och tränar. Sommarjobb imorgon, och visst är man taggad!
82967-2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback