Nattlig blogg.

Absolut! Sitter här, i min ensamhet.. som vanligt, och klockan på datorn står på 03.39.Vilket betyder att Therese ska gå och krypa till kojs snart, gå och lägga sig i sängen, sova.. Ja, vad du nu vill kalla det. Har varit på en fest på renön ikväll, badade lite badtunna.. och tog även mitt första dopp för i år. Till en början var det riktigt, riktigt kallt.. men efter ett tag så domnade större delen av min kropp bort, så at den värsta kylan försvann. Jag vimlade runt bland alla okända ansikten och var social, och jag måste erkänna att det var faktiskt riktigt trevligt att träffa lite nya människor. Där efter åkte vi till stan, där vi gick runt lite för att kolla på alla människor. Sedan var det hem som gällde, så nu sitter jag här och bloggar.. igen. Känns som att det börjar bli en vana nästan.

Såå, vad har man annars gjort idag.. Vaknade väl vid 11 snåret och gick en liten promenad.. Sedan var jag på stan en snabb sväng, köpte lite frukt och så. Där efter var jag förbi korpen där jag tränade lite. Really nice, as usual. Börjar ju ta beach 2006 på allvar nu :-) Sedan så gjorde jag middag, tacos, vilket var mumsfillibabba. Imorgon har jag mkt att göra.. gå minst en promenad, träna, sola (om det är fint väder dvs) Kanske köpa lite frukt.. börjar ta slut, igen. Men jag ska försöka hålla mig! Nej, nu ropar sängen på mig. så nu ska jag sova. Sov gott alla, och dröm fina drömmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback