Midsommarfirande 2006!

Gårdagen påbörjades med grillning hos rebecca, och där efter så tog vi oss vidare till havsbadet där vi gick in på krogen. Kostade 120 kr, men vissa hade ju turen med sig denna afton och behövde inte betala inträdet.  Jag tyckte det var trevligt där inne, det är ju alltid roligt att dansa.. men jag tror inte att jag tyckt att det hade varit lika roligt om jag hade behövt betala 120kr,. För det var inte värt 120 kr kan jag säga. Var mkt folk där, och jag dansade som aldrig förr. Kom hem vid 3 tiden och cyklade hem från rebecca. Vaknade för 2½ timme sen, och har ätit lite frukost och sååå, och snart så är det fotboll.. weey! Kanske dags att tagga upp lite inför the game? Vet inte riktigt vars det blir att titta på Sverige - Tyskland, men troligtvis hos hojna rebecca. Jaaja, nu tänkte jag ta en liten promenad.. behöver lite frisk luft. Sedan måste jag städa mitt rum, för det ser förjävligt ut..
Har tyvärr inte så mkt mer att skriva om. Var en rätt så lugn men rolig midsommarafton. Blir kanske en senare uppdatering av kvällens händelser. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback