Kom ihåg..

..att det är jag som känner en bot!

Ah, jag blir tokig, jag kan inte få låtjävlen ur mitt huvud. Den sitter som fastklistrad, damn! Det är måndag och jag har jobbat från kl 08.00. Har haft dansuppvisning idag, och det gick förvånansvärt bra faktiskt. Det var mkt folk som blev nyfikna och stannade, vilket känns riktigt roligt. Blir mer uppvisningar imorgon, weey!  

Tider på dansuppvisningar i veckan : Måndag 12.00 - 13.00, 14.00 - 15.00 Tisdag 12.00 - 13.00, 14.00 - 15.00, Fredag 12.00 - 13.00, 15.00 - 16.00, 17.00 -18.00
Plats:
Byxtorget. Be there!

Tänkte gå och vila ett tag, ska med moder och träna lite senare. Sedan blir det nog att slappa, och kanske synda(?) Tänkte fusksola lite vilket är lite av en synd, speciellt när det är så fint väder ute.. men eftersom jag inte har tid att sola på dagarna så då är det tillåtet för mig att sola lite. Lite brun måste jag ju vara i sommar. Tänkte föresten meddela att jag inte har någon som helst träningsvärk idag, wiiie.. Jag som trodde att jag knappt skulle kunna gå idag, men tacka vet jag stretchning!

Sitter och lyssnar på eurovision, wooho. Just nu är det bosniens bidrag som ekar i hörlurarna. Finns faktiskt några låtar som är riktigt bra, men nu ska jag lämna datorn ett tag. Update later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback