Jag skulle mer än gärna..

..legat kvar i sängen och sova några timmar till, men det kan jag ta imorgon istället.. för då är jag ledig. Är det inte underbart så säg? ;)
Så nu har jag vaknat för dagen, och jag hade väldiga problem att ta mig upp.. Dansppvisningar på stan idag, är inte så överdrivet taggad just nu.. men det kommer väl. Jag förväntar mig att alla som läst detta kommer och kollar, så pallra er till byxtorget kl 12.00 och 14.30, jag hoppas även att det fina vädret håller i sig, och att jag kanske får lite färg idag. Man kan ju alltid hoppas. Såå, vi ses på torget.

Adios!

Dags för lite uppdatering av vad som har hänt idag. Har haft 2 dansuppvisningar, och båda gick mkt bra. Fast den andra var mkt roligare, fast det finns väl en anledning till det också, hoho. Tänkte dra och träna snart, ska gå på styrkemi! Inte dåligt! Jag sitter och lyssnar på eurovision, som vanligt.. Är inte förens nu jag insett hur bra vissa av låtarna faktiskt var, så jag är lite av en schlagerfantast just nu. Nej, nu ska jag pallra mig mot staden. Tänkte hinna köpa några batterier till mp3spelaren, imorgon så är jag inte alls ledig.. utan jag har lektion från kl 10.00 till 12.00. kom på det idag :/ Men alltid trevligt att dansa, som jag sagt säkert tusen gånger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback