Humor..



..är rätt bra att ha. Själv har man riktigt dålig humor, enligt mig själv och det finns många andra som kan intyga det. Är grymt trött nu, och klockan är ändå bara 22.14. Skulle egentligen kunna somna sittandes vid datorn, men jag tänkte faktiskt ta en promenad istället. Kanske inte känner mig så jätte peppad just nu, men kommer nog kännas rätt bra efteråt. Har börjat sommarjobba idag, och blev väl lite chockad? Behöver nog inte säga så mkt mer än så. Imorgon börjar vi iallafall kl 17.00, så jag har några timmar på mig att ligga i solen och slöa. Fucking jävla wünderbart! Annars har jag inte gjort speciellt mkt idag. Tänkte gå på bodycombat idag, men det blev inget utav det.. Utan vi promenerade till badhusparken istället och satt där på en filt i det underbara vädret. Spelade lite boule, var dock inte speciellt bra.. så jag la mig på filten istället. Kändes som att filten passade mig lite bättre. Samtidigt så var det ett gäng som dansade linedance där i parken, var ganska roligt att titta på.. Dem såg ut att ha roligt. Tror jag har blivit lillbloggarn, känns som att jag skriver 20 gånger varje dag. Crazy!  Blev lite kramig av mig, krama mig någon! Oh no.. jag går och promenerar istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback