Fuck it!

Helgen börjar lida mot sitt slut och jag börjar om att jobba imorgon. Tror jag börjar klockan 08.00 om jag inte missminner mig, weeey! Inte speciellt taggad att börja tidigt, men kan inte göra så mkt åt det. Imorgon börjar vi ha dansuppvisningar på stan, vilket kommer bli mkt roligt och väldigt intressant. Jag gillar ju att dansa för publik, så det blir nog en trevlig vecka det här. Det enda som är lite dåligt är att jag troligtvis kommer ha träningsvärk i mina vader imorgon, eftersom jag har varit och sprungit idag.. Duktiga jag ;) Såå, vi får se hur det går imorgon.. kanske kommer haltande till jobbet, det skulle ju göra det hela mkt mer intressant och lite mer spännande. Blir en utmaning att ha dansuppvisning med väldigt mkt träningsvärk, men jag överlever nog. Vet ju inte om jag kommer ha träningsvärk imorgon eller inte, utan det får jag veta/känna imorgon. Funderar på att sätta mig ute på balkongen och mysa lite och invänta middagen. Där efter blir det nog bodypump på korpen, blir nog att tvinga med moder min. Annars så har jag inte planerat för dagen. Måste städa mitt rum, jag MÅSTE göra det. Usch, jag tycker inte om att städa.. speciellt inte mitt rum. Men nu måste jag nog ta tag i det, för det var ett tag sen jag städade.. no good!
Så imorgon är det arbete som gäller.. Ändå grymt skönt att tjäna pengar på det man gillar att göra. Tjäna pengar på att dansa och träna, underbart eller vad?

Igår såg man då fotbollsmatchen mellan Sverige och Tyskland, som sverige förlorade med 2-0. Så nu blir det inte att se någon mer match med Sverige.. Men det gör ingenting, för jag håller ändå på brasilien. Nej, nu måste jag faktiskt hitta på någonting att göra. Någon som är på att gå morgonpromenader i veckan föresten? Skulle vara trevligt med lite sällskap.

It's my life, my worries. It's my life, my problems.

Urk, livet kan vara komplicerat ibland.. Blev lite down, men jag får rycka upp mig. Everythings gonna be alright, alright. Kvällspromenad ikväll? Oh yes! Ska försöka komma ihåg/orka det.. Beach 2006 snart, weeey. men det kommer väl bli som förra året, var på havsbadet 3 gånger under hela sommaren.. Tror jag måste utnyttja mitt lov lite bättre i år, och faktiskt pallra mig dit. Absolut! Nästa vecka är det dansläger, och oooj vad jag längtar. Så underbart det kommer bli. Dans 6h varje dag, eufori? Oh yes! I love dance, Blir skönt att komma bort från verkligheten ett tag också. Sedan blir det  trevligt att träffa alla människor från förra året, var ju ett tag sen man såg/träffade/pratade med dem. Nej, nu tänkte jag faktiskt avsluta detta inlägg.. så ha det bra alla. Ciao!

Kommentarer
Postat av: FCMongo is the shit!

Hörru Tedee jag måste upp 05.50 :( Så du har ju sovmorgon du ;P /J

2006-06-25 @ 21:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback