Fredag imorgon..

..och  för många är det även studenten.Tyvärr så är inte jag en av dem, utan jag har ett år kvar i skolan. Vilket känns ganska skönt faktiskt. Jag har ett år kvar att fundera och komma på vad jag vill göra med mitt liv. Jag behöver inte ta tag i mitt liv riktigt ännu. Samtidigt så är det väl alltid skönt att slippa skolan, men det är ju det loven är till för.  Ett heeeeelt år kvar av studier, men ett år kommer gå lika fort som det här, och då står jag där på studenten och tänker, oj vad tiden går fort.  Ibland känns det som att det var nyss jag började ettan på strömbacka, men det är nästan två år sedan. Tiden går så enormt fort ibland, utan att man märker det.. och jag måste börja ta vara på tiden som jag får. Man brukar väl säga, lev varje dag som om det vore din sista. Nu har jag iaf inge skola kvar, utan jag har sommarlov nu, men lovet börjar väl inte förens om ca 3 veckor. Börjar sommarjobba redan på måndag 12/6 som dansare, vilket jag ser fram emot väldigt mkt. Sedan så blir det dansläger i älvsbyn i år igen, kommer nog bli roligt det med. Dansen tar upp som många vet en stor del av mitt liv, och det finns nästan ingenting som slår den underbara känslan man får när man dansar.

Igår var jag föresten på bal i skellefteå, vilket var mkt trevligt. Var grymt mkt folk överallt och alla hade så fina utstyrslar.. var svårt att hålla reda på alla nya människor man träffade, men jag hade det riktigt roligt. Vi hamnade på en efterfest i stan, men det var väl inte så mkt röj där. Men alltid trevligt att träffa nytt folk. Vi tog oss hem till anders där vi sedan sov. Somnade väl vid femsnåret, och vaknade till liv vid 11. Skulle egentligen ha danslektio kl 09.00, men det kändes inte som att min kropp var på g för det. Vi åt lite frukost och satte oss sedan ute i solen, där efter kom såowfies papi och hämtade oss. Var tvungen att städa utt mit tskåp idag också, trodde att jag skulle ha mer skräp i skåpet än vad det var. Är lite stolt att jag slängt bort onödiga papper direkt istället för att spara på dem i skåpet. Rätt så bra gjort av mig. Nu funderar jag på att gå en promenad eller se lite lost. Oledoledoff, Står mellan dem två men jag har lite svårt att bestämma mig. Nej, nu ska jag ta tag i det här, och imorgon om det är fint väder så blir det nog en liten morgonprommis. Absolut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback