Bring me to life..


Är redan vid liv, men är rätt så trött om jag ska erkänna. Kvällen och dagen har varit väldigt slapp, och vi har bara tagit det lugnt. Ingen har varit direkt taggad för ansträngande saker, så det blev en se-på-tv-och-slöa- i-soffan-kväll, vilket jag tror var lyckat från allas sida. Lånade filmen Zozo, vilket var lite av en besvikelse.. Hade fått för mig att den var jätte bra, men man ska inte alltid tro på allt som skriv i tidningar och sägs på tv, man ska inte tro på media överhuvudtaget... Men ett undantag kanske är nyheterna. Annars tycker jag det mesta är skitsnack.. Sååså, vad har man annars gjort idag/ikväll? Vi har hunnit vara en sväng ner på stan och kollat in alla bilar och människor som varit i rörelse.

Life can be complicated, fast det är väl alla redan väl medvetna om. Men jag tror att inte mittliv är så komplicerat längre, det känns inte så iallafall. Nej, jag tror att mitt liv har gått från väldigt komplicerat, till ganska okomplicerat, vilket känns rätt så skönt. Är lättad över att jag kommit tillbak till the real me, och att jag inte känner mig nere 24/7 som jag gjorde där ett tag. Nej, jag har kommit över den jobbiga biten och min lilla svacka. Nu är äntligen sommaren här, har sagt/skrivit det 1000 gånger förrut. men det är värt att upprepas, och jag har en sommar att se fram emot. Yes, nu funderar jag på att gå och sova i min sköna säng och kanske drömma mig bort ett tag. Kanske till en bättre värld utan krig och fattigdom?

Dop och födelsedagskalas imorgon, sov så gott alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback