Bloggen, min bästa vän?

Haha, nej.. bloggen är inte min bästa vän, men man kan ju nästan tro det så mkt som jag skriver i den nu för tiden. Mendet är rätt skönt och ganska bekvämt att skriva av sig lite när man inte har någon att prata med för tillfället. Har jobbat idag 08.00 - 15.00, ochjag är riktigt trött nu. Så jag ska gå och lägga mig snart hade jag tänkt. Längtar lite till imorgon, och vårat midsommarfirande. Oh yes ;-) Sitter och dunkar musik nu, Mihai Traistariu - Tornero, den är bäst bara så att alla vet! Sååå, vad gör jag annars.. hm, tar det rätt så lugnt, tränar och är med vännerna.. och självklart så dansar jag, men det gör jag ju alltid. Vad mer kan man skriva som är intressant? Är inte riktigt lika inspirerad för att skriva ett bra och intressant inlägg idag som jag var när jag skrev förra inlägget, men då var det nog tröttheten som spelade in. Var nog lite övertrött, vilket gjorde att allt jag tänkte och kände kom fram.. Jag vet att det kanske var ett lite flummigt/vimsigt inlägg, men vad gör det, folk läser det ändå! Hade helt enkelt mer inspiration i förra inlägget, och jag har min trötthet att tacka, så jag får helt enkelt säga tack! Så detta inlägg blev nog rätt så ointressant, vilketni kanske inte var förberedda på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback