Aloha..



Fest igår (utan dess like?), och oj vad roligt jag hade. Partyt var hemma hos mig, och vid femsnåret anlände Jennifer och festen började lite smått. Vi satt ute på balkongen, lyssnade på lite musik, och hade allmänt trevligt. Tiden gick och allt eftersom så kom allt fler roliga människor.. Vi hade det riktigt trevligt, och det blev rätt så mkt folk där i slutet. Kvällen blev ändå rätt så lyckad måste jag nog erkänna.

Vaknade imorse pigg som en lärka, som alltid. Alkoholintaget igår var väl rätt så lagom ändå, och jag mådde inte alls dåligt imorse när jag vaknade, ingen bakishet för min del inte. Kanske lite trött, men det kan man ju vara annars också. Har gjort bort en massa ärenden idag. Har varit och pantat burkar, köpt en doppresent, en födelsedagspresent åt min farmor som fyller 80, köpt lite frukt.. (ovanligt?) Har även hunnit sitta ute på balkongen och solat. Riktigt skönt var det faktiskt.

Ikväll blir det fotboll hemma hos sofie med gänget. Tror vi skulle köpa pizza och bara ta det lugnt. Tror det kan bli riktigt trevligt faktiskt. Just nu funderar jag på om jag ska ta en promena.. Men samtidigt så känns balkongen väldigt lockande också. Har lite svårt att bestämma mig, as usual. Vad händer annars i helgen då? Imorgon blir det att ta en morgonpromenad, och den här gången ska det bli av. Blir väl att träna lite också, beach 2006 är nära nu. Sedan tror jag att jag ska ta tag i läsandet av en bok.. Skolan är slut, men jag måste ändå göra skolgrejer, suck. Längtar till på måndag kl 14.00, för då börjar jag sommarjobba.. och det kommer bli så grymt roligt. Ska dansa i 3 hela veckor, och dessa tre veckor kommer vara underbara. Absooolut!

Annars så händer det inte speciellt mkt i mitt liv. Har som mål att ta tag i träningen nu, men vi får väl se hur det kommer att gå. Förhoppningsvis skärper jag till mig och tar tag i det här. Japp, så är det. Sommaren har kommit, och det är så underbart.. Jag älskar när solen är uppe dygnet runt, doften av nyklippt gräs och hägg som blommar. Sommaren har äntligen anlänt, och jag ska verkligen ta vara på den tiden, och den här sommaren. Ingen dag ska gå till spillo för jag har mkt planerat och mkt som jag vill hinna göra. Min lathet och slöhet ska inte få stoppa mina planer. Nej, jag ska verkligen ta vara på alla dygnets timmar, och göra så mkt jag kan på dagarna. Blir att gå morgonpromenader, dansa, träna, vara med mina vänner.. Ja, det är mkt som jag vill hinna med, och jag och mina vänninor har redan planerat en massa roliga saker vi ska göra i sommar. Blir bland annat att åka till min stuga i lycksele någon helg, och troligtvis till beccas stuga i överkalix.. Sedan så är det PDOL , luleåkalaset.. och andra festivaler som man kanske ska besöka. Ser även fram emot danslägret.. Jag vill dansa, och det är nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback