Veckan som passerat.

Dansläger imorgon, weeey!  Så det är nog bäst för mig att jag börjar dra mig mot sängen, men jag tänkte först skriva lite om vad jag har gjort i helgen, och hur helgen har varit.. Tänkte även sammanfatta om veckan har varit bra eller dålig.. Har hunnit med mkt i veckan, varit i skellefteå, tränat, dansat, suttit på rosters, ja.. säg vad jag inte har hunnit med. Har även blivit väldigt sena kvällar/nätter, och jag måste ta tag i det här. Min kropp behöver sömn, och även min hjärna.. så varför går jag inte bar aoch lägger mig tidigare? Ja, en bra anledning är väl att det alltid kommer upp något mer intressant än just sängen och att sova. och om det kommer upp något som är mer intressant än att sova så väljer man ju självfallet detta. Har blivit sena filmkvällar, och sena kvällar bara så där allmänt. Nej, i veckan måste jag verkligen lägga mig tidigare för att orka med att dansa i 6 h.. men det ska nog gå bra. Klockan börjar närma sig ett snåret, och jag har fortfarande inte lagt mig i sängen, även fast jag vet att jag måste göra det för att orka med morogndagen.. Jag lär mig aldrig! Så, det blir att vara i älvsbyn hela veckan.. Hoppas på en trevlig vecka, med mkt nya människor och nya danserfaranheter. Denna vecka som har passerat har varit bra, i mina ögon sett.. och det har blivit mkt flummande från min sida. Speciellt när man varit vaken där vid 4-5 snåret. Oj vad man har skrattat åt dåliga skämt! Haha, men det bjuder jag på. Buss imorgon/idag kl 06.55 taggad? Absolut inte! Får sammanfatta veckan i älvsbyn när jag kommer hem.. och kanske utveckla denna blogg litegrann. För att just nu är jag alldeles för trött för att skriva något vettigt! Kan väl bara säga att denna vecka har varit väldigt intressant, på många sätt!

Sleep tight, Good night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback