Stora planer inför denna helg (?)



Life is a game (and a bitch), am I right? Ibland känns det verkligen som livet är ett spel och att om man inte spelar korten rätt så barkar allt. Att man alltid måste vara uppmärksam på sina drag och vad man gör.. och ibland så gör man ett felsteg som gör att man hamnar på sista plats. Ibland kan man bli distraherad av en motspelare, och ens koncentration får förlorad och man tappar fokuset på det egentliga målet. Låter kanske lite underligt, men det är så det känns för mig ibland.  Har även upptäckt att människor ibland hanterar vissa saker annorlunda jämfört med hur man själv skulle agera vid en konstig situation. Men så är det bara, vi är ju alla annorlunda. Tycker dock att det finns dem som sänder ut underliga signaler som gör att jag blir knäpp i huvudet.. Vissa kan vara svåra att läsa, och det gör att jag blir alldeles matt i kroppen bara genom att tänka på det. Nej, jag tror det är dags för mig att sluta tänka så jäkla mkt.. jag kommer ha tillräckligt mkt att tänka på när skolan börjar om.Under sommaren så är man ledig från tänkandet, och nu ska jag bara leva livet resten av lovet.. Absolut!

Ja, det är fredag och ikväll så är det party som gäller. Har hunnit vara till havsbadet idag också. Var dock ganska molnigt så vi gav upp efter 1 ½ timme ungefär.. Så vi drog till stan där vi satt på roasters och pratade, där efter så var det korpen och träna som gällde. Träningen är väldigt bra avkoppling och man behöver inte tänka eller fundera särskilt mkt. All sorts hjärngympa är som bortblåst när man väl är på gymmet, vilket är rätt så jävla underbart! Så nu är det äntligen helg, har dock helg varje dag nu för tiden.. Men idag är det fredag, och folk tar sig ut för att träffa andra människor. Yes, hoppas kvällen/aftonen blir trevlig.. så får jag uppdatera mer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback