Piteå Dansar och Ler 2006


Då var Piteå Dansar och Ler över för i år. Tiden går fort när man har roligt.. Vad kan jag berätta om helgen som passerat. Onsdagen så bestämde jag och emelie oss för att åka lite karuseller, så det var det vi gjorde.. sedan så gick vi en sväng på 1906 och "shakade våra lurviga" som man brukar säga. Var riktigt trevligt. Där efter så var det hemgång och sova som gällde.

Torsdagen så blev det lite party. Vi började lite smått hemma hos emelie, och där efter var det raka (?) vägen till området där kittelfjäll väntade. Var även en snabb sväng på kärlekslandet och dansade lite. Grymt roligt!

På fredagen så påbörjades festen hos mig, och där efter drog vi vidare till en annan förfest. Vi blev lite uttråkade, och drog in på området.. och där gick vi till kittelfjäll och röjde hela natten lång. Vid 1 tiden så gick jag till babylonscenen och lyssnade lite på Randy. Sedan var det hemgång som gällde.

På lördagen vaknade man upp och var lite yr. Så då hinkade man i sig några liter vatten, sedan var man på g igen. Där efter så var det kittelfjäll som väntade. När vi väl kom dit vid 14 tiden, så började festen. Var riktigt roligt, och oj vad man röjde. När klockan började närma sig 17, så började jag tänka på att förbereda mig inför den riktiga festen.. så jag gick hem och duschade och fixade till mig. Sedan var det dags att välja kläder, vilket blev väldigt svårt. Till slut så tog jag bara på mig nå, och cyklade till emelie där vi blev ett rätt så stort gäng av roliga människor. Vid 22 så drog vi in till området. Denna afton så var våran destination kittelfjäll, igen. Blev lite less där vid 1 tiden så jag gick en sväng ner på området och kollade runt lite. Gick in en sväng på pentan. Var inte allt för mkt röj där, så jag gick ut igen och gick en sväng och kollade på alla människor. När klockan började närma sig 3 så drog jag på efterfesten på statt. Där röjde jag och såowfie, as usual.. När denna efterfest slutade, vid 5 tiden, så bestämde vi oss för att gå på en till efterfest.. därblev vi kvar till kl 7 på morgonen. Det började bli lite sent (tidigt?) och jag bestämde mig till slut för att gå hem och sova. När klockan närmade sig 8 på morgonen la jag mig i sängen, och vaknade 6 timmar senare. Gick en sväng på stan för att kolla i alla marknadstånd och vad de hade att erbjuda. Men jag kände inget behov att köpa något. Har spenderat allt för mkt pengar denna helg. Inte bra alls, nej usch. Om jag sammanfattar hela helgen, så var nog lördagen roligast.. och det känns som att PDOL är lite överskattat. Trodde det skulle bli roligare än det var, så nästa år blir det att inte ha några förhoppningar inför denna helg. 

                                                                          Adios amigos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback