Ny vecka, nya mål (?)

Måndag.. igen. Vaknade för ett tag sen, har hunnit äta frukost och slötitta på tv. Fastnade framför Travel channel, och oj vad det får en att drömma & längta sig bort. Jag vill utomlands.. jag vill uppleva nya saker och nya platser. Jag är sick and tired av Piteå. Fast känns inte som att det är så stor idé att åka utomlands nu, när det ändå är sommar här och när det äntligen händer saker i den lilla staden Piteå. Jag får väl drömma vidare för nuet, ochinvänta studenten.. För efter studenten är jag fri att göra vad jag vill, och då blir det utlandet som gäller. Kanske drar till Asien, eller varför inte sydamerika? Det blir iaf att resa någonstans, vars vet jag inte ännu.. men jag har ett år att planera vars jag ska och vad jag ska göra där. Låter som enbra idé från min sida! Absolut..

Har som jag tidigare skrev bara slötittat på tv, och jag funderar nu starkt på att gå tillbaka till TV:n, eller så går jag på en promenad. Frågan är vilket av det jag ska välja. Har ont i huvudet också.. och jag vet inte varför jag har det, vilket gör mig lite purken. Jag tror att det kan vara för att jag sov väldigt många timmar inatt. Första natten jag sover mer än 7 h, vilket by the way är det jag sovit i snitt den senaste tiden. Rätt så skönt att få sova ut idag, men det är nog dags för mig att fånga dagen som man brukar säga.

Inplanerat för dagen: Ingenting just nu.. Kanske tar en sväng till staden, och kollar på människor. Annars blir det nog bara tv tittande för min del. Inplanerat för veckan: så långt har jag inte kommit i planeringen. Om jag inte planerat in måndagen, så har jag absolut inte planerat in de resterande dagarna. Det enda som jag vet säkert att jag ska göra i veckan är att sova, äta, träna, och vara med vännerna. Oj, det lät ju nästan lite planerat ändå.. Men vad vi ska göra är inte inplanerat ännu, utan det kommer i ett senare skede.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback