Lördag, och det är..

..trötthetens och tärdhetens dag. Bev fest igår, igen.. Känns verkligen i kroppen att det har blivit mkt festande denna vecka, och jag behöver lite sömn innan jag kan hitta på något annat roligt. Så det är sängen som väntar efter detta.. Sedan så får jag se vad som dyker upp i afton. Vissa vill att jag ska festa, men jag själv känner att det kanske är dags att ta det lugnt och sova bort hela kvällen.. Men vi får se vad som händer, har iaf inget inplanerat ännu.. Utan jag lämnar alla dörrar öppna, och jag tar gärna emot alla förslag och idéer om vad man kan hitta på en lördagkväll. Det behöver inte vara något avancerat, bara det är roligt och gör mig glad. Kanske låter som att det är lite väl mkt begärt av mig, men det får ni ta. Nej, jag tror jag måste pallra mig till sängen och vila ett tag. Får berätta mer om aftonen senare.

Puss Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback