I'm back on track!

Det är allt för längesedan jag bloggade. Jo, så ligger det till.. Jag har som tappat stinget när det gäller bloggningen, men det kan ju vara för att jag varit borta en hel vecka. jo, det är nog anledningen.. But I'm back, och mer taggad än någonsin (?)  Så det är tisdag den 11/7 och det har snart gått 5 veckor av sommarlovet, vilket betyder att det är 5 veckor kvar och att halva sommarlovet har gått. Jag kan inte förstå vars tiden har försvunnit? Var ju nyss vi fick sommarlov, och snart är det slut.. Det är nästan så att man blir lite deprimerad. Men, jag får väl nöja mig och glädja mig åt de 5 veckor som är kvar och göra någonting roligt utav den lediga tid jag har kvar. Idag har jag åtminstone tagit vara på tiden riktigt bra.. jag vaknade kl 09.00 för att titta på tv4 norrbotten, (dom sände från danslägret) Där efter tycktre jag att det var onödigt att gå och lägga sig igen, så jag gicken morgonpromenad på 4,6 km. När jag väl kom hem gjorde jag lite frukost och la mig där efter ute i solen i några timmar.. Så nu har jag fått lite färg. har även hunint vara en sväng till stan för att inhandla lite frukt Var även och promenerade igår, jag och becca bestämde oss för att gå 5,2an på grisberget.. när vi hade hunnit ungefär 2km började det regna lite smått, och vi tyckte att det var lite onödigt att vända om så vi fortsatte traska i regnet. Ingen har väl någonsin dött av lite regn. Min hjärna har börjat spela lite spratt med mig.. Finns lite saker som jag går runt och funderar på. Vet som inte riktigt vad jag ska tro. nej, mitt liv börjar krångla till sig igen.. vilket jag inte alls tycker om. jag trodde att mitt liv var någorlunda utrett, och lättare.. så kommer det upp en massa frågor som det inte finns några direkta svar på, och om det nu finns svar på dessa frågor och funderingar så är dem väldigt svåra att finna.

Jag vill inte att något ska bli fucked up, så därför försöker jag på något sätt motverka det.. Men kanske bättre att försöka se allt positivt, och ta alla mina funderingar med en klackspark, och inte tänka så mkt på allt, utan bara låta dagarna gå.. och se vad som händer. Kanske bättre att inte gräva nå djupare i mina underliga tankar Ja, det låter som en bra idé! Tummen ned för krångel och för, för mkt hjärngympa under sommaren!

Jag var föresten med på TV4 norrbotten idag, det ni! Jag är ju snart rikskändis! By the way, havsbadet imorgon om det blir fint?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback