Dansläger 06..

..har varit en upplevelse om jag själv får säga vad jag tycker. Tråkigt att veckan gått så fort. När jag kom dit i måndags så kändes det som att det var så länge kvar tills jag skulle hem, och på lördagen insåg jag ju att det bara var en dag kvar. Varför ska tiden gå så fort när man har roligt? Kan det inte vara tvärtom istället? Var väl någon som var dum nog och bestämde det.. Har hunnit med väldigt mkt denna vecka, har spelat volleyboll, badat jacuzzi, bastat, dansat afrikansk dans, nästan lärt mig att jonglera, dansat breakdance (tro det eller ej), sedan så har jag dansat, dansat, ätit lite, dansat lite mer, vilat, och dansat ännu mer. Jag kan inte förstå hur dansen kan vara så befriande, och så underbar.. Det enda jag vet är att jag vill arbeta med dansen i framtiden. Ja, det är ett mål som jag ska sträva efter. har haft underbara lärare.. Aurora i balett, Alois i modern, och thomas i streetdance. Skulle mer än gärna stannat en vecka till, men nu var det slut för i år. Känns ändå rätt så skönt att vara hemma igen, och sova i sin egen säng. (dock så var min säng på skolan grymt skön) Var inte så trött igår som jag trodde, och jag vilade inte nå under hela dagen. Duktigt gjort av mig! Idag hade vi planerat att cykla till havsis, men vädret verkar inte vara speciellt bra.. så jag tror att det blir imorgon eller på onsdag istället. Ska ta och duscha nu, sedan blir det att gå en promenad. Ha det så bra alla, så får jag uppdatera lite mer om saker som hänt i veckan!

Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback