Äntligen helg!


Godmorgon alla glada! Idag är det lördag, och vädret är sååå underbart.. Så jag tänkte gå ut i solen och pressa ett tag. Har jätteont i min nacke, på min vänstra sida. Blev nog lite mkt dansande igår.. Iet är äntligen helg, vilket betyder att jag slutat jobba. Känns faktiskt lite tråkigt, och jag hade gärna haft lite dansuppvisningar idag. Igår så hade vi planerat att vi skulle dra förbi tomas som hade fest. Men dem hade gått till roasters, så vi vandrade dit istället. Där efter så skulle dem gå ut, och då tyckte dem att det var självklart att vi skulle med.. så vi följde med dem på 1906. Blev ganska mkt dansande, vilket var mkt trevligt. Så nu har man vaknat upp, och dricker lite vatten.. Tänkte göra lite frukost, så att jag inte behöver gå hungrig. Skellefteå idag!

-

Hola amigos y amigas! Nu har jag ätit frukost och jag har även hunnit ligga ute i solen en stund. Hade tänkt pallra mig till staden nu, och där efter gå på korpen och lyfta lite vikter.. Var bara tvungen att skriva det, för det låter så macho. weey, den här veckan har varit mkt händelserik och jag har lärt känna lite nytt folk.. vilket är väldigt trevligt. Gårdagen var riktigt rolig.. blev en spontanfest, och det är spontanfesterna som är roligast. 1906 var roligare än jag förväntat mig, och jag stod nog på dansgolvet större delen av kvällen. Såå, ikväll blir det skellefteå.. vilket kan bli väldigt intressant. Yes, men nu ska jag faktiskt gå till stan.

Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback