En helg i storstan..


Klurar lite på vad jag ska ha för musik på mitt fasta spinningpass på fredagar.. Har som hittat ett tema jag vill köra på, meeeen.. hittar inte riktigt låtar till temat. Problematiskt eller hur? Det brukar ju ordna sig. Har påbörjat brainstormandet inför projektarbetet.. Jag gillar ordet brainstorming! Det kommer nog bli riktigt bra i slutändan!

I helgen blir det Lycksele för att hälsa på min mor.. Tänkte ta med lite litteratur och plugga lite också, när man ändå är igång! Jag tycker om att många bollar i luften, när det är mycket som händer runt omkring, när man måste fixa, trixa och styra upp.. I like! Dags att dra till korpen och träna lite.. Idag får det nog bli lite CT och kanske rygg.. Har inte bestämt mig om jag ska gå på BPn imorgon. Ha det king, Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback