Hälsoweekend


Är ganska nöjd, eller väldigt nöjd med denna lördag! Har hunnit med att massera på stan idag (gallerian har hälsoweekend), blev två timmar och tio nöjda kunder.. Mycket trevligt och roligt! En av de masserade var själv massageterapeut, han sa att jag hade mycket bra händer.. Det kan jag nog leva med ;) Sedan blev det lite lunch i huset, två baguetter från kvarters, en p-nap, lite fönsterputsande.. tänkte fortsätta imorgon, sedan lite styrke på det. Nu sitter jag och äter upp taco-resterna från gårdagen. Fy f-n vad jag älskar tacos! Loove it! Imorgon är det val.. Jag var ganska säker på hur jag skulle rösta, men nu är jag lite kluven. Vi får se imorgon helt enkelt! Måste påpeka att jag tycker att alla ska ta chansen och rösta, det är nu vi har möjlighet att påverka hur vi vill att Sverige ska se ut de kommande 4 åren! VOTE!! Efter röstandet bär det av till skeå i några timmar.. En händelserik helg med andra ord. Den kommande veckan kommer fortsätta ungefär på samma sätt.. Fullt upp, med en massa nya erfarenheter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback