I morgon..

I morgon ska jag vara duktig och göra bort en massa viktiga ärenden.

  • Åka till luleå och lämna igen några böcker samt renskriva min rapport.
  • Skriva ut papper som jag kan behöver.
  • Ringa några viktiga samtal.
  • Promenad, gärna när solen visar sig.
  • APD kl 19.30.
  • Styrketräna.
  • Yoga.
  • Spikmatta och lite mental träning.

Ja, jäklar vilken lista.. Sen ska jag göra hemmagjorda hamburgare också. Boken jag håller på att läsa just nu hinner jag nog läsa ut ikväll. Fullt upp, men det gillar vi! Nästa vecka blir det jobb varvat med plugg och träning.. det vanliga. Förhoppningsvis kanske jag kan ta mig till valls för en liten tur med brädan. Apropå brädåkning, jag och sambon drar till kåbban till helgen. Då blire att åka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback