High on life


I'm still alive! Om 1½ timme är det dags för lite APD på korpen. Sen blir det ett varmt bad, te framför ett bra program. Yes! Skickade in min hälsopsykologi igår, nu håller vi tummarna att det går bra.. Ska ha examination över telefon? Känns.. lite.. underligt. Annars då? Helgen spenderades i Kåbban. Jag inser lite då och då hur mycket jag tycker om att åka bräda. Det är så sjukt kul! Man får en sån härlig känsla! I ♥ it!

Jobb i tisdags och igår, jobb imorgon och söndag. Jag hoppas på fint väder på lördag så kanske man kan dra en sväng i backen. Måndag börjar en ny kursperiod, basal kroppskännedom. Torsdag åker jag till gränsen, niiice! Veckan efter börjar praktiken.. Det är en spännande tid. Skulle bara behöva ett jobb på det här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback