Måndag


Sådärja, nu har jag äntligen vaknat till liv. Man kan nästan tro att jag har sommarlov, haha. Ska ta och traska till bilen och sen åka till coloroama för att lämna tillbaka tapeterna vi lånade hem. Till helgen får vi huset, det betyder fullt upp med andra ord. Sedan är det PDOL till helgen. Får se om det blir att besöka festivalen eller ej. Är inte så där jätteimpad över utbudet och känner inte för att betala för att sitta i ett öltält hela kvällen. Tack, men nej tack.

Annars då?
I helgen åt jag sushi för första gången, har även spenderat en del tid på strömnäs, både i nyhuset och hos M's föräldrar. Lördagen fixade jag och erica till oss och besökte sandy innan vi gick ut på 1906 och skakade våra lurviga. Trevligt värre! Gårdagen var en lugn sådan. Hade spinning 17.15 sedan väntade tacos här hemma. Idag är det jobb som gäller kl 15.00.. Till dess, ha det så bra!


Vill tillägna en tanke till de som har gått bort vid Trafikolyckan som skedde igår vid Bertnäs. Jag kände er inte, men må ni vila i frid! Ta vara om era nära och kära, visa att ni älskar dem. Man vet aldrig när det är för sent..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback