Same old


Tänkte pallra min röv till gymmet och köra rygg, biceps, mage och kanske lite bröst. Blev ingen träning igår då jag kände mig alldeles slut i kroppen. Ska boka in en tid hos naprapaten någon dag. Annars har jag varit i luleå större delen av dagen. VFU-info på skolan sedan förbi min praktikplats för att träffa min handledare.. Det fick ganska snabbt. Vi pratade lite smått om vad jag kan tänkas göra under praktiktiden men vi kommer fastställa det när jag kommer den 6/4! Jag ser fram emot det! :)

Helgen spenderades hemma.. Ångrade mig lite att jag inte följde med till kåbban, men då fick jag istället lite egentid och gå på inflyttningsfest hos challan. Hann även med en sväng på challenge. Alla ♥:s dag var som alla andra dagar, bortsett från att vi åt middag ute. Jag visar min sambo kärlek varje dag! Nu ska jag röra på mig. Ikväll tänkte jag försöka plugga lite, har blivit lite dålig på det den senaste tiden! ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback