Ledighet..


Har inte följt OS som en slav, men vissa grenar har jag valt att titta på. De gånger jag har tittat har det involverat längdskidor då jag tycker att det är det som är mest spännande.. Har inte sett EN ENDA hockeymatch! Såg iallafall slutet av herrarnas stafett.. och vad kan man säga? Grymt bra jobbat och Grattis! Och självklart ett stort grattis de andra medaljörerna! Nu har vi fyra guld, två silver och ett brons! 

Jag blir sååå sugen att köpa ett par längdskidor och börja åka. Anledningen: Det ser så mysigt och skönt ut att glida fram på skidorna i solen.. sedan är jag grymt imponerad av längdskidåkares kondition.. En dag kanske? Haha, inget är omöjligt.. eller hur är det man brukar säga? Nu är jag ledig från skolan, eller inte ledig, men jag behöver inte åka dit i allafall.. på ungefär 2 veckor ;) Skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback