Bulletproof


Är måttligt nöjd.. och även stolt över mig själv. Visst får man vara det? ;) Ska göra upp en plan, eller kanske en sån där vision-board (vad kallas det?) med mina mål och drömmar.. Jag tror människan sätter för många gränser för vad som är möjligt, jag inkluderad. Men som jag skrivit så många gånger tidigare, nu är det dags för förändring. Det är endast jag, och jag ensam som kan sätta mina gränser. Om jag tror på mig själv och min förmåga att övervinna hinder samt nå mina mål, då kommer jag också göra det. På fredag tar jag det första steget! Lev varje dag som om det vore din sista, dance like no one's watching, live hard!

Det första jag ska göra är att sätta upp mätbara delmål och ett slutgiltigt mål.

I höst skulle jag gärna hinna med:
Ett/flera träningskonvent
Åka på en inspirerande träningsresa alternativt resa.
Gå kurser/utbilda mig mer inom gruppträning och styrketräning.
Åka iväg till göteborg och gå på fitnessfestivalen! Det hade varit GRYMT!

Nu tänkte jag äta av min goda skinkpasta, äta bör man - annars dör man!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback