Fullt upp!


Fan vad poppis man är.. 2 unika besökare idag, yeey! Haha.. nåja, jag behöver hjälp av mina två läsare. Ge förslag på musik från 90 och framåt. Det ska vara danspeppträningsmusik. Ni fattar?

Jag har föresten bakat kanelbullar idag! Första plåten blev inte så där jättebra, men de andra blev bra. Bara 85 bullar. Hur ska det räcka?! Igår bakade jag dumlekakor, chokladbollar och chokladmuffins. Ja, jag gillar choklad. Fast inte lika mycket som jag gjorde när jag var liten. Är inte någon gottegris, jag föredrar mina fina äpplen ;)

Blir visst två veckor till på ABB, se där. Vem hade kunnat tro det? Sen är det skolstart..

Måste för övrigt berätta om en incident för någon dag sedan. Jag ångrar att jag inte öppnade käften och sa ifrån. Jag var på ICA och stod i kassan, kön var ganska lång och det var bara en kassa öppen. Även självscanningskassan var öppen och där stod en anställd och tog hand om de som scannade. En man bakom mig börjar slänga ur sig en massa onödiga kommentarer och var allmänt otrevlig. Mannen vägrar acceptera att en anställd som står vid scanningen inte kan öppna en till kassa då hon har scanningen och de inte har tillräckligt med folk.. Visst kan man bli irriterad, men varför ta ut det på en person som inte är ansvarig? Detta får mig att vilja fokusera på allt positivt och roligt som händer varje dag.. Vi människor fokuserar för mycket på det negativa och saker som går fel, istället för att se allt vi gör bra, och lyckas med..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback