Jag förstår inte?


Det är något knasigt med mina inlägg.. Jag skev ett i onsdags och publicerade, men det syns inte på bloggen när man går in på http://tedee.blogg.se. Konstigt! Klockan är 09.00 och jag har sovit i en evighet.. Kanske somnade vid 23 och vaknade för en kvart sen. Jag gillar att sova, men det är nog lite överdrift att sova i 10 timmar. Nåja, skönt var det iallafall! Idag är det freitag och det är mycket som står på punktordningen. Ska bland annat gå på dass, typ nu, sen ska jag svänga förbi korpen, la ciudad, coop/ica och inhandla mat, sen korpen igen och köra step/core, tänkte även hinna läsa lite böcker om träning.. ja, det var nog allt tror jag. Just ja, ska äta frukost också! Hare king, tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback