I'll be your commander


Har hittat ny energi och nu är jag taggad igen. Ska traska till korpen och kötta lite ben, det blir trevligt. Jag gillar att träna ben, faktiskt. Det brukar vara ganska ovanligt, but I like it alot!Sitter och lyssnar på en skiva jag har gjort. Bara en massa bra peppdansmusik. En av låtarna är Kelly Rowland ft Guetta - commander. Den är GRYM! En annan låt som är grym är Guetta ft Kidi Cudi - memories. Åh, jag vill bara hopp upp och dance my ass of!

Har spenderat hela helgen i huset på Strömnäs. Har till och med fått uppgifter att göra ;) Tänka sig att min pojkvän litar på mig med en såg.. Fick riva upp golvet precis när man kommer in vid dörren, har även fått äran att såga och dammsuga golvet.. eller sulan kanske man kallar det? Sedan måste jag berätta om den goda middagen jag tillagade. Quesadillas med kyckling och köttfärs. Det ni!! Jag har efter många år, börjat tycka om att laga mat.. ;) Kanske blir jag en bra hemmafru ändå, om typ 20 år, haha! Ska lägga upp lite bilder på huset, kameran är dock i huset. Det får bli en annan dag.

Sista veckan på ABB, bodéns en vecka sen ledig en vecka innan skolan börjar om! Spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback