En spännande dag, på många plan


Sitter i luleå och har just tryckt i mig kvällens middag. Den bestod av keso, kyckling och spagetti. Blev riktigt gott.. blivande kock kanske? Eller så inte, haha. Dagen har bestått av skola, anatomi. Idag var det riktigt roligt.. det är mycket att ta in, men det ska nog gå bra. Det sitter kvar lite muskler och ben sedan BA, vilket är ganska skönt! Sedan var det lunch och lite planering med studiegruppen. Så ikväll blir det att läsa ur min tjocka anatomibok, på typ 500 sidor. Har även haft mitt första afropass på cirkus 7-8 månader.. haha. Det var... spännande. Kändes som att jag virrade på lite, men deltagarna hade roligt och det hade jag också.. och det är huvudsaken. På lördag kl 10.00 ses vi på korpen!

Börjar bli ganska pepp på spinningen. Allt fär länge kvar tills jag ska ha pass! Imorgon är det ingen skola, så jag ska passa på att sova ut lite sedan ska jag sitta med nedgrävd i anatomi och hälsopromotionboken. Äntligen har jag fått dom! Kanske passar på att ta en långpromenad om det är fint väder.. det var alldeles för länge sedan.

Vad händer i helgen för alla? Jag funderar på om jag ska packa upp i lägenheten eller ej. M flyttar ju ut om ungefär 12 dagar, och då är det bara två veckor tills vi får vår lägenhet. Just ja, vi ska bli sambos, jag och M. Det blir spännande.. Ganska stor skillnad från att bo själv kan tänkas. Bra att vi har två rum, då kan man stänga in sig där om man känner för det. Lägenheten är underbar, två balkonger (typ), stort vardagsrum och det viktigaste: ETT BADKAR! Jag älskar att bada! :) Jag brukar till och med somna i badkaret! Nu ser jag fram emot att få lägenheten, så man kanske får lite ordning på livet. För just nu känns det som att jag bor i en flyttkartong som pendlar mellan Piteå och Luleå. Mindre kul, men så kan det vara.. Ur någonting dåligt kommer det alltid något positivt! Nu ska jag försöka få mig lite vatten, har en sån jäkla huvudvärk.. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback