M. biceps brachii


Jahaja, sitter med anatomiboken och läser om musklerna.. som jag skrivit tidigare, det är mycket som ska in. Aktionspotentialer and so on. Men känns som att jag börjar förstå nu, otroligt nog. Imorgon har vi resurstid med vår anatomilärare, blir väl lite frågeställningar angående vår redovisning nästa vecka. ska även träffa studiegruppen och bestämma när vi ska träffas nästa gång.

Helgen blev lugn, som vanligt. Fredagen hängde jag hos sandy och spelade sällskapsspel, Cluedo och TP. Vi kom även fram till att sandys underlägg på bordet var ganska snuskiga, haha. Så kul man kan ha när man är trötter! Lördagen hade jag afro, kuuul kul! :) Var över 20 deltagare, riktigt roooligt! Söndagen blev det plugg, idag har det blivit plugg.. imorgon är det plugg. Varje dag är det plugg, men jag gillar det! Det är väldigt intressant! Nu tillbaka till anatomiboken och muskulaturen. Ska försten gå och träna imorgon, sköönt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback