Fullt upp hela tiden


Satan vad trött jag är.. helt sjukt! Skulle sitta fint med en pnap, men då vet jag att jag vaknar om två timmar typ.. bara att hålla sig vaken helt enkelt. Hade step/core för några av de som jobbar på korpen idag. Mest för att se om jag är redo för att ha pass på fredag. Fick lite grejer som jag ska jobba på! Ikväll är det spinning som gäller.. får se hur hårt jag orkar köra. Tror det är dags att varva ner en växel eller två. På fredag ska jag till kallax och jobba. 05.00-13.30. Jag skickade in en ansökan om jobb som extrapersonal, så fick jag ett samtal igår och idag hade vi arbetsintervjun. Då hade man ett extrajobb också, klappat och klart! Nu ska jag sätta mig och läsa lite anatomi. Har även läst ut boken, så då har jag en uppgift färdig. Skönt!

Kommentarer
Postat av: Ida

Absoluut! Dom är dock slut, som jag förstod. Men jag kan ju bara nya för din skull ;)

Postat av: Ida

baka, menade jag såklart!

2009-09-17 @ 11:32:50
URL: http://irankvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback