Dags att krypa till kojs tror jag


Är skapligt trött och funderar på att krypa till kojs väldigt snart. Tänkte bara svara på några anatomifrågor.. Annars har dagen varit ganska lugn. Vaknade 05.15 för att åka med min karl till l-town. Sedan hade vi seminarium om uppgift 3 (inte för att det säger er så mycket), där efter var det bara att sätta sig på bussen hem. Imorgon blir det tvätt och göra någon nytta. Hade hoppats på ingen träning, men har mitt step/corepass imorgon sedan tänkte jag kötta mina armar lite. Yes yes!

I måndags körda jag rygg och biceps, igår bröst (eller var det i förrgår). Hade iallafall ett spinpass igår. Känner att jag måste lägga in en dag i veckan då jag inte gör någonting alls.. en slappardag helt enkelt. Men, om jag känner mig rätt kommer det blir svårt.. vill hinna med så mycket. Efter afron på lördag ska jag slöööa hela dagen och kvällen. Någon som är sugen på en filmkväll?

Söndag jobbar jag 10-20.30. Det blir nog spännande! Får se hur det går för mig. Förhoppningsvis bra! Måndag - ledig, tisdag - träffa studiegruppen. Onsdag - ?.

Nu måste jag fortsätta och läsa min älskade anatomibok ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback