Anatomi och fysiologi


Nu har andra kursen kommit igång, anatomi och fysiologi med inrktning mot hälsovägledning. Känns bra, men lite stressigt.. Försöker koreografera ihop ett afropass. Tänkte blanda lite, tycker inte om att köra på bara en koreografi, utan jag tar lite från de tidigare och mixar in. Är just nu i luleå stad och går igenom afron i huvudet, måste även göra det kroppsligt så att det sätter sig i muskelminnet. Step-premiären är förskjuten två veckor, känns ganska skönt.. lite mer tid för mig att träna på och verkligen känna mig säker. Tror det blir en löptur nu innan det blir för mörkt, får se vad benen säger om det.. då jag köra ben igår. Måste börja om att skriva i min träningsdagbok, var ju som ett tag sen. Nåååja, nu måste jag pysa. Vi hojres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback