Lucy Willpower


Så var det slut på denna vecka. Den har varit bra på många sätt och vis! Har spenderat sex av sju dagar i backen. Söndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag och lördag. Torsdagen var jag med evelajnen, och fredagen åkte jag med frida. Det har varit grymt! Var nog bra att jag passade på veckan som var, för jag kommer inte ha så mycket tid den här veckan som kommer. Imorgon jobbar jag 10-20, tisdag skulle jag egentligen ta nathalies pass men är ledig istället, på onsdag åker jag hem till piteå/luleå en sväng och åker tillbaka till katterjåkk på fredag. Jobbar kväll fredag och lördag, sedan jobb på söndag. Vecka 15,påskveckan kommer bli helt sjuk. Jobbar 16-02 tre dagar, sammanlagt blir det nästan 60 timmar..

Har även hunnit med att gymma tre gånger den här veckan, vilket känns riktigt bra. När jag kommer hem blir det att springa med CV, besöka korpen och kramas som en tok. Längtar till onsdag, ser däremot inte fram emot tågresan på sex timmar.. så jag hoppas på många kramar när jag kommer fram.

Vad har annars hänt den här veckan? Fick en söt present av evelina. En voodoo-doll-nyckelring, Lucy Willpower, och texten passade mig perfekt. Jag och hon pratade omnyckelringar för några dagar sedan då jag berättade att jag behövde en nyckelring, och vad gör evelajnen? Hon köper en åt mig när hon är i riksgränsen. Inte tappa bort den nu Therese! Kanske hittar något vettigt som jag kan köpa till henne när jag är i luleå.

Tror jag ska skriva upp en inhandlingslista. Är lite grejer jag måste kolla efter.. Nu är det sängen som gäller. Lev och må!

Kommentarer
Postat av: Emma

Najs att du kommer hem! Då måste vi ju träffas! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback