Torsdag i katterjåkk


Torsdag kväll och jag ska snart lägga huvudet på kudden och sova. Börjar 8.30 imorgon, tungt. Har lyckats bli förkyld så jag känner mig konstant trött.. vilket gör det snäppet värre att stiga upp på morgonen. Annars har det inte hänt så mycket här mitt i ingestans. M kom förra fredagen och åkte igår. Blev en sväng till narvik och två dagar i backen. I narvik hittade jag ett par vinterskor som jag hade behövt men fanns inte i min storlek så jag sket i det. Köpte några cdskivor, som jag typiskt nog glömde på tåget... Men, what to do? var ju en jäkla tur att jag inte handlade något dyrare.

Har börjat bli bättre och bättre på brädan, och för varje gång jag åker blir det roligare och roligare. I love it! Jag hoppas på bra väder på lördag, för då bär det av upp i backen igen. PRO here I come.. Och min maaami kommer imorgon. Roligt värre! Såå, lär dra med henne på lördag. Jobbar även under after-skin på lördag. Spännande! Har inte gjorde det ännu.. men det är ju en första gång med allt här i livet. Hellre eftermiddag/kväll än morgon. 5 av 6 dagar börjar jag 8.30 och det är INTE populärt hos mig. Men cashen rullar in, and it's all that matters.

Har börjar fundera lite över jobbsituationen när jag kommer hem. Tror jag ska börja söka lite redan nu. Tiden går ju så jääävla snabbt, och noll koll har man på dagarna här uppe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback